Ν 3000

Οι αντλίες Ν 3000 διαθέτουν πτερωτές που δεν στομώνουν (non-clogging), καθώς είναι έτσι σχεδιασμένες ώστε να αυτοκαθαρίζονται (self-cleaning). Η πτερωτή τύπου Ν λειτουργεί σε συνδυασμό με σύστημα block, σταθερό, το οποίο τοποθετείται στην αναρρόφηση του σαλίγκαρου της αντλίας.
  • Δημόσιες και Δημοτικές υπηρεσίες
  • Εμπορικά κτήρια
  • Κατασκευές
  • Βιομηχανίες

H διάταξη και η μορφολογία της πτερωτής και του συστήματος block κατά την άντληση επιτυγχάνουν:

  • ομοιόμορφη κατανομή της ταχύτητας του ρευστού σε κάθε σημείο της πτερωτής, χωρίς νεκρά σημεία
  • διέλευση μακρόϊνων, στερεών σωμάτων κλπ.
  • μη επικάθιση στερεών στοιχείων στην πτερωτή (λίπη, ακαθαρσίες κλπ.)
  • μηδενισμό της πιθανότητας έμφραξης της πτερωτής.

 

Τα παραπάνω έχουν ως αποτέλεσμα:

  • Υψηλό και σταθερό βαθμό απόδοσης σε όλη τη διάρκεια άντλησης, σε αντίθεση με μία συμβατική αντλία λυμάτων, της οποίας η απόδοση μειώνεται λόγω φαινομένων έμφραξης.
  • Χαμηλή απορροφούμενη ισχύ, που σημαίνει χαμηλό κόστος λειτουργίας
  • Εφαρμογή σε αντλιοστάσια που δεν είναι δυνατή η τοποθέτηση εσχαρών και δέχονται παχύρρευστα λύματα
  • Μικρότερος χρόνος λειτουργίας του αντλιοστασίου

Η πτερωτή είναι στατικά και υδροδυναμικά ζυγοσταθμισμένη, με αποτέλεσμα την αποφυγή  κραδασμών, που σημαίνει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής στα ρουλεμάν.

 

Αντλία

  • Παροχή εώς 3.600 m3/h.
  • Μανομετρικό έως 100 m.
  • Διαθέτουν πτερωτή ημι-ανοικτού τύπου.
  • Κινητήρες έως 115 kW
Χυτά Μέρη                                                    
Χυτοσίδηρος ENGJL-250
Πτερωτή                                      Χυτοσίδηρος EN GJL-250 ή Hard Iron EN GJN-HB555 (XCR23)
Άξονας                                               Ανοξείδωτος Χάλυβας AISI 431
Δακτύλιοι Στεγανοποίησης (O-rings)          
Nitrile rubber (70°IRH)
Άνω στυπιοθλίπτης      WCCR (καρβίδιο βολφραμίου)
Κάτω στυπιοθλίπτης        WCCR (καρβίδιο βολφραμίου)

 

Το υλικό WCCR (Corrosion Resistant Cemented Carbide) είναι υψηλής μηχανικής και χημικής αντοχής (για ρευστά με εύρος pH από 3 έως 14).

Ο στάτορας έχει ενσωματωμένους θερμικούς διακόπτες συνδεδεμένους εν σειρά, οι οποίοι ανοίγουν στους 125°C και ρίχνουν το ρελέ στον πίνακα (εκκινητή) διακόπτοντας τη λειτουργία της αντλίας.